אודות כאן טעים

כאן טעים הוא אתר המהווה חוליה אחת בשרשרת של פעילויות אינטנסיביות למען איכות הסביבה, למען בעלי החיים ולמען כל אותם ערכים חיוביים וחשובים שאנו בחברת כאן טעים מקפידים להשקיע את כל המאמצים על מנת לקדם. כאן טעים שמה לה למטרה לקדם את כל הנושא של תזונה טבעונית, ובמסגרת זו לתמוך באנשים המסבים את אורח החיים שלהם לאורח חיים טבעוני, להמשיך וליהנות מהיכולת לצאת לאכול בחוץ, ליהנות ממסעדות טובות ואיכותיות, רק שהפעם תהיינה מסעדות על טהרת אורח החיים הטבעוני, מסעדות המתחשבות בבעלי החיים ופועלות להגנתם.

מוצאים את המסעדה הטבעונית הקרובה אליכם

באתר כאן טעים תוכלו למצוא שורה ארוכה של מסעדות טבעוניות בכל רחבי הארץ, מסעדות המציעות תפריט טבעוני לחלוטין, וכן מסעדות המציעות תפריטים טבעונים ייעודיים לקהל היעד הטבעוני. על מנת לסייע לכם להישאר עדכניים בכל עת, ולספק לכם את המידע הדרוש לכם בכל מקום בו אתם נמצאים ברחבי הארץ, כאן טעים מעדכנת כל מסעדה טבעונית חדשה הפותחת את שעריה, ויכולה להיות בדיוק המסעדה אותה חיפשתם, המסעדה שתוכל לספק לכם את המענה לרצון שלכם ליהנות מארוחה טבעונית טובה בסביבת מגוריכם.

כאן טעים

שומרים על זכויותיהם של בעלי החיים

בכאן טעים אנו מאמינים שאין לאף אחד את הזכות להחזיק בעלי חיים בעל כורחם, לכלוא אותם בתנאי שבי, ולבטח לא להתעלל בהם או להרוג אותם. מסעדות טבעוניות הוא ביטוי של מגמה בריאה ונכונה לחברה ולאנושות, ולבטח מגמה חשובה לבעלי החיים עצמם, ובשל כך, אנו מתחייבים לעשות את כל הנדרש על מנת להביא לידי הציבור את התמונה המלאה אודות מגמת הטבעונות בישראל, המסעדות הטבעוניות המציעות את שירותיהן בישראל, ולעודד את המגמה בכל דרך אפשרית אחרת.

כל המידע על כל המסעדות הטבעוניות

באתר כאן טעים תוכלו ליהנות מרשימה ממצה של כל המסעדות הטבעוניות הפעילות בישראל וממסעדות טבעוניות חדשות. באתר תוכלו לצפות בתמונות ברזולוציה גבוהה של המסעדות השונות, להתרשם מהמנות המוצגות בתפריטים הטבעונים של אותן מסעדות, לקבל מידע ונתונים אודות מיקום המסעדה, שעות הפתיחה, דרכי התקשרות, הצורך בביצוע הזמנה מראש וכל פרט אחר שאתם זקוקים לו, בין שאתם מחפשים מסעדה טבעונית ליד הבית, ובין שאתם מחפשים אותה במהלך נופש בעיר אחרת.

דילוג לתוכן